regalaxy februar 763x1160
763x1160 titankek s24
763x1160 google S24 Series TARHELY 128 512GB

Galaxy S24 széria ajánlatok!

Borostyánsárga
Kobaltlila
Márványszürke
Ónixfekete

Samsung Galaxy S24

369.990Ft399.990Ft
Borostyánsárga
Kobaltlila
Márványszürke
Ónixfekete

Samsung Galaxy S24+

479.990Ft529.990Ft
Titánfekete
Titánkék
Titánlila
Titánsárga
Titánszürke

Samsung Galaxy S24 Ultra

599.990Ft749.990Ft
Időszak2024.02.01-tól a készlet erejéig
Igénybe vehető:SES.HU webáruházban
Nagyobb tárhely kedvezmény!

Duplázd a tárhelyet!

Tedd a kosárba a nagyobb tárhelyű terméket, és mi az alábbi kedvezményeket nyújtjuk:

Galaxy S24 vásárlása esetén:

  • A 256 GB-os termék a 128 GB-os termék árán!

Galaxy S24+ vásárlása esetén:

  • Az 512 GB-os termék a 256 GB-os termék árán!

Galaxy S24 Ultra vásárlása esetén:

  • Az 512 GB-os a 256 GB-os termék árán!
  • Az 1 TB-os termék az 512 GB-os termék árán!

FONTOS  információ:

  • A kedvezmény a kosár oldalon aktiválódik!
  • A tárhely duplázás nem automatikus, a nagyobb tárhelyű terméket szükséges a kosárba helyezni!
10% Diákkedvezmény

10% azonnali kedvezmény!

Felsőoktatásban tanulsz? Szerezd meg az azonnal felhasználható 10% kosárkedvezményt!
A kedvezmény a Galaxy Unpacked előregisztrációs kedvezménnyel nem vonható össze!

Regalaxy Program

A Promócióban kizárólag az a 18. életévét betöltött, magyarországi lakó- vagy tartózkodási hellyel, illetve magyar állampolgársággal rendelkező cselekvőképes természetes személy (a továbbiakban: „Résztvevő”) vehet részt, aki jelen promóció időszaka alatt a Szervező által forgalmazott

  • Samsung Galaxy S24
  • Samsung Galaxy S24+
  • Samsung Galaxy S24 Ultra

okostelefon készüléket vásárol.

1 (egy) darab Kedvezményt jogosult érvényesíteni, amely során a Résztvevő régi, Magyarországon, a Szabályzat 2.1.2. pontban megjelölt kiskereskedelmi Promócióban Résztvevő Üzletek valamelyikében vásárolt Samsung Galaxy S10, S20, S21, S22, S23, Note10 és Samsung Galaxy Note20 szériás okostelefon  eszközének díjmentes, bruttó. 100.000 Ft (százezezer Forint) összegig terjedő megjavítására válhat jogosulttá, amely kuponkód formájában kerül megküldésre a Résztvevő részére a megjelölt Promóciós Időszak alatt a szabályzatban foglalt feltételek szerint.

A Kedvezmények másra át nem ruházhatók, valamint készpénzre illetve más termékre át nem válthatók, és más Kedvezményekkel és Promóciókkal nem összevonható.

A Promóció időtartama 2024. január 17. napján 19 óra 00 perctől, 2024. július 21. napján 23 óra 59 percig, vagy Promócióban Résztvevő Termékek készletének erejéig, illetve visszavonásig tart, mely az alábbi felosztás szerint alakul:

  • A Promócióban Résztvevő Termék megvásárlásának időszaka: a jelen Promóció keretén belül a Promócióban Résztvevő Termékek megvásárlására 2024. január 17. napján 19 óra 00 perctől, 2024. június 30. napján 23 óra 59 percig, vagy Promócióban Résztvevő Termékek készletének erejéig, illetve visszavonásig van lehetősége a Résztvevőnek.
  • A Kedvezményre jogosító Egyedi ReGalaxy Kuponkód felhasználásának időszaka: a jelen Promóció keretén belül biztosított Kedvezményre jogosító Kupont a Résztvevő 2024. január 17. napján 19 óra 00 perctől, 2024. július 21. napján 23 óra 59 percig vagy visszavonásig érvényesítheti.

A RÉGI OKOSTELEFON KÉSZÜLÉK JAVÍTÁSÁNAK FOLYAMATA

1.

Új termék vásárlása

A Résztvevő a Promócióban Résztvevő Üzletek valamelyikében megvásárolja az általa kiválasztott Samsung Galaxy S24, S24+ és S24 Ultra szériás okostelefont, belép a Samsung Members alkalmazásba és megadja az adatait, valamint feltölti a vásárlást igazoló számla másolatát jól olvasható minőségben 2024. július 7. napján 23 óra 59 percig.

2.

A ReGalaxy program lépéseinek folyamata a Samsung Members alkalmazásban

  1. A Résztvevő a Promócióban Résztvevő Terméken belép a Samsung Members alkalmazásba, elolvassa, majd elfogadja az alkalmazás használatához szükséges feltételeket, majd rákattint az ’Indítás’ gombra.
  2. A Résztvevő a ’Kedvezmények’ fül alatt rákattint az „Új Galaxy telefon tulajdonosaként megújítjuk régi készülékedet! ” ablakra majd ezt követően az ’Érdekel” gombra.

  3. A Résztvevő megadja a következő személyes adatait: (i) vezetéknév; (ii) keresztnév; (iii) telefonszám.
  4. A Résztvevő kiválasztja a ’Termék információ’ legördülő menüből, hogy melyik termékkel rendelkezik, majd feltölti a Promócióban Résztvevő Termék vásárlását igazoló számlát, vagy számla másolatát jól olvasható minőségben[1].

  5. A Résztvevő ezt követően megadja a Promócióban Résztvevő Termék megvásárlásának pontos dátumát.
  6. A Résztvevő a ’Következő’ gombra kattint, ahol megjelenítésre kerül a számára elérhető kedvezmény.

  7. A Résztvevő ezt követően az ’Összefoglaló’ gombra kattint, ahol az alkalmazás kéri, hogy igazolja vissza az önként megadott információk és a feltöltött dokumentum helyességét és valós mivoltát, valamint, hogy erősítse meg részvételét a ’Regisztrálok’ gombra történő kattintással.

  8. Az oldal alján az ’Általános Szerződési Feltételek’ elfogadását követően, a ’Regisztrálok’ gombra kattintással véglegesíthető a regisztrációs folyamat.

  9. A regisztrációs folyamat véglegesítését követően a Résztvevő egy  visszaigazolást kap az alkalmazáson belül, valamint a Szervező e-mailben is értesítést küld a Résztvevő számára amelyben megerősítésre kerül a regisztrációja A Szervező kifejezetten felhívja a Résztvevő figyelmét, hogy a Promóció során, a Samsung Members alkalmazásban regisztrált e-mail címe használható kizárólagosan a Kedvezmény érvényesítési folyamatainak egyéb lépései során is, valamint kizárólag a Samsung Members alkalmazásban a Kedvezményt regisztráló személy járhat el, tehát a Szervező kifejezetten fenntartja jogát arra, hogy amennyiben a jelen Szabályzat 5.2. pontjában foglalt Kedvezmény érvényesítési lehetőség során nem a Samsung Members alkalmazásban megjelölt személy jár el, úgy a Szervező a készülék átvételét megtagadja. A Szervező e-mailben történő értesítése nem automatikusan, valamint nem az alkalmazáson belül történő regisztrációval egyidőben történik meg.

  10. A Szervező minden egyes kedvezmény igénylésének jogosságát megvizsgálja, és erről e-mailben visszajelzést küld valamennyi Résztvevő részére.
  11. Amennyiben az elérhető kedvezmény igénylése jogos (vagyis bizonyítást nyer, hogy a Promócióban Résztvevő Termék szerepel a számlán, valamint, hogy a megadott adatok a valóságnak megfelelnek, illetve, hogy a Résztvevő megfelel a jelen Szabályzatban foglalt valamennyi feltételnek), úgy a Szervező e-mailben kiküldi a Résztvevő részére az Egyedi ReGalaxy Kuponkódot.
3.

Javítandó készülék bevitele üzletbe

A regisztrációt követően, a Résztvevő az Egyedi ReGalaxy Kuponkóddal választása szerint elviszi egy SES üzletbe azt a régi Samsung Galaxy S10, S20, S21, S22, S23, Note10 vagy Note20 szériás okostelefon készülékét, amelyre vonatkozóan érvényesíteni kívánja a jelen Promócióban szereplő Kedvezményt vagy elviszi a TMX szervizközpontjába (2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/B.) vagy a Samsung Ügyfélszolgálatával felveszi a kapcsolatot a Javítandó Készülék díjtalan futárszolgálattal történő elszállítása érdekében. A Call center elérhetőségei a következők: Telefon: 06 80 726 7864

4.

További lépések

  1. A TMX elvégzi az előzetes állapotfelmérést a Javítandó Készüléken és e-mail útján értesíti a Résztvevőt a készüléken fennálló hibákról és azok javítási költségeiről, amelyet a Résztvevő elutasít vagy elfogad.
  2. A Szervező felhívja a Résztvevő figyelmét, hogy a jelen Promóció által biztosított Kedvezmény keretében végzett javítási munka bruttó 100.000 Ft (százezer forint) értékben díjmentes, azonban az ezt meghaladó többletköltség a Résztvevőt terheli. A Szervező felhívja a Résztvevő figyelmét, hogy az előzetesen elküldött állapotfelmérés és árajánlatban szereplő tételek egyenként is elutasíthatók és elfogadhatók. 

  3. Amennyiben a Résztvevő a TMX által, részére megküldött előzetes költségfelmérést és egyúttal a készülék javítását elutasítja, úgy az általa elküldött Javtandó Készüléket a TMX futárszolgálat útján visszaszolgáltatja részére.

  4. Amennyiben a Résztvevő elfogadja a TMX előzetes állapotfelmérését és ezzel egyúttal az ajánlatot, úgy a TMX elvégzi a javítási munkálatot. Amennyiben a Résztvevő olyan ajánlatot fogadott el, amelyben tudomásul veszi, hogy a javítás költségei meghaladják a bruttó 100.000 FT (százezer forint) összeget, úgy az őt terhelő többletköltség kiegyenlítése a megjavított készülék kiszállítása során a futárnál történő utánvételes fizetéssel történik.

  5. A Szervező felhívja a Résztvevő figyelmét, hogy elfogadott javítási ajánlat esetén a Promócióban Résztvevő Termék megvásárlásától számított leghamarabb 14 (tizennégy) naptári nap elteltével kezdi meg a javítási munkálatot, abban az esetben is, ha az ajánlat elfogadása ennél korábbi időpontban megtörténik.

  6. A Szervező felhívja a Résztvevő figyelmét, hogy a szerviz gyári állapotba állítja vissza a készülékeket, így javasolt biztonsági mentést végezni a telefonon tárolt adatokról, mielőtt az leadásra kerül a TMX részére.

  7. A készülék javítás folyamatáról további információ a TMX Mobile Solution Kft.-től kérhető az info@tmx.hu email címen, illetve a https://tmx.hu/doc/BuybackSamsungASZF.pdf weboldalon.