Kérdésed van a Webáruházon keresztül rendelt termékedről vagy a megrendelésed állapotáról? Nem sikerült leadnod a megrendelésed? Segítünk!
Tisztelt Ügyfeleink!
Telefonon keresztül kizárólag a leadott megrendeléssel kapcsolatban tudunk tájékoztatást adni!
Strong and Unique Kft.
Telefonszám: (06 1) 439 0000
E-mail cím: info@ses.hu
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IDŐ:
Hétfő-Csütörtök: 9.00 – 17:00
Péntek: 9.00 – 15:00
Az ezt követően beérkezett megkereséseket a következő munkanapon dolgozzuk fel!
Vásárolj Samsung mobiltelefonokat, táblagépeket, viselhető eszközöket, vagy gyári tartozékokat személyesen, üzleteinkben!
Amennyiben termékekről, készletről érdeklődnél, vedd fel üzleteink egyikével a kapcsolatot!
SAMSUNG EXPERIENCE STORE – WESTEND
Telefonszám: +36 30 500 7777 | E-mail cím: WESTEND@SES.HU
SAMSUNG EXPERIENCE STORE – ÁRKÁD BUDAPEST
Telefonszám: +36 70 199 9988 | E-mail cím: ARKAD@SES.HU
SAMSUNG EXPERIENCE STORE – ÁRKÁD SZEGED
Telefonszám: : +36 70 660 3333 | E-mail cím: SZEGED@SES.HU
SAMSUNG EXPERIENCE STORE – DEBRECEN
Telefonszám: +36 70 411 0111 | E-mail cím: DEBRECEN@SES.HU
SAMSUNG EXPERIENCE STORE – MISKOLC
Telefonszám: +36 70 510 4444 | E-mail cím: MISKOLC@SES.HU
Samsung szervizeinkben garanciális, és garancián túli termékek javítását vállaljuk! Válaszd ki a hozzád legközelebb eső szervizünket!
Westend Budapest – Szervizünk
Telefonszám: +36 70 510 1111 | E-mail cím: WESTEND.SZERVIZ@SES.HU
Árkád Budapest – Szervizünk
Telefonszám: +36 70 199 9977 | E-mail cím: ARKAD.SZERVIZ@SES.HU
Árkád Szeged – Szervizünk
Telefonszám: +36 70 668 3333 | E-mail cím: SZEGED.SZERVIZ@SES.HU
Debrecen – Szervizünk
Telefonszám: +36 70 339 5522 | E-mail cím: DEBRECEN.SZERVIZ@SES.HU
Miskolc – Szervizünk
Telefonszám: +36 70 510 4000 | E-mail cím: MISKOLC.SZERVIZ@SES.HU
Hibába futottál a megrendelésed leadása során?
Töltsd ki az alábbi űrlapot és illetékes kollégánk felveszi veled a kapcsolatot!
Kérjük, amennyiben termékkel kapcsolatos kérdésed lenne, vagy termékajánlást szeretnél kérni, úgy a jobb alsó sarokban elérhető termékszakértőnk segítségét tudod kérni.
A termékszakértő minden hétköznap 9:00 és 18:00 óra között online chat formájában elérhető és készséggel segít, minden termékkel kapcsolatos kérdésben.