Milyen ügyben keresel minket?

Megrendeléssel kapcsolatos ügyintézés

Szervizekkel, jótállással kapcsolatos ügyintézés

Egyéb ügyintézés, kapcsolatfelvétel

Lehet, hogy válaszod megtalálhatod itt is:


Folyamat:
  • Térítéses (garancián kívüli) javítás esetén, szervizünk minden esetben a készülék bevizsgálását követően árajánlatot készít, melynek összege bruttó 8000 Ft, és a készülék leadásakor kell kifizetni.
  • Elfogadott árajánlat esetén a bevizsgálási díj, a végösszegből levonásra kerül.
  • Elutasított árajánlat esetén, a kifizetett bevizsgálási díjat nem áll módunkban visszafizetni.
  • Amennyiben az Ügyfél a lecserélt alkatrészre igényt tart, ezt köteles még a javítás megkezdése előtt, az árajánlat elfogadásakor jelezni.
  • Kölcsönkészüléket szervizünk nem tud biztosítani a javítás idejére.
  • A készülékek állapotáról, minden esetben fotó készül. A készüléket a szervizből való átvételkor minden esetben ellenőrizni kell, működés, és állapot szempontjából. A kiadást követően, az ügyfél aláírásával igazolja az ellenőrzést. Utólagosan reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A Készülék jótállásos javítása díjtalan. A jótállásos javítás, jótállási jegy által nem szabályozott feltételeiről az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet rendelkezik.
  • Ügyfélnek a garanciális javítás iránti igényét előre, a Készülék átadásakor jeleznie kell. Utólagosan bejelentett jótállási igényt szerviz nem fogad el.
  • Az Európai Unióban értékesített készülékek garanciális javításához szükséges dokumentumok:
    • Az adott származási országhoz tartozó, érvényes (dátummal, aláírással, bélyegzővel, a készülék egyedi azonosítószámával (IMEI szám vagy gyártási szám), vásárlás összegével, vásárlás helyével ellátott) jótállási jegy eredeti példánya ÉS - a vásárláskor kiállított pénzügyi bizonylat (nyugta vagy számla) vagy annak másolata, - meghosszabbított garancia esetén a hosszabbítást igazoló egyedi sorszámú bizonylat.
  A javítás teljes adatvesztéssel jár. (Ügyfél feladata az adatmentés, az adatmentés nem garanciális tevékenység, igény esetén bruttó 8000 Ft díj megfizetése esetén tudunk adatot menteni, amennyiben ennek nincs kizáró oka)
  • Amennyiben a meghibásodás töltéssel kapcsolatos, szükséges a töltőt is elhoznod magaddal (Töltő adatkábel)
  • Hagyományos headset használata esetén, annak meghibásodásakor (a használatban lévő, hibát produkáló fülhallgatót hozd el magaddal!)
  • Okostok, vagy valamilyen kiegészítővel kapcsolatos hiba esetén a használatban lévő tok / kiegészítőt.
Jótállási jegyet, és lehetőség szerint a vásárlást igazoló nyugtát / Számlát (második évtől kötelező)
  • Biztonsági mentés készítése ajánlott
  • Gyári visszaállítás, a helyszínen (az adott hiba reprodukcióját követően)
  • Google fiókból történő kijelentkezés
A javítás teljes adatvesztéssel jár. (Ügyfél feladata az adatmentés, az adatmentés nem garanciális tevékenység, igény esetén bruttó 8000 Ft díj megfizetése esetén tudunk adatot menteni, amennyiben ennek nincs kizáró oka)
  • Helyszíni javítás esetén törekszünk a 15 munkanapon belüli javításra.
  • Továbbított készülék esetén 15 munkanap a javítás, ebbe nem tartozik bele a szállítási idő.
  • Samsung Mobiltelefon
  • Samsung táblagép (javítása központba küldéssel történik)
  • Samsung okosóra (javítása központba küldéssel történik)
  • Promócióban Résztvevő Termékek megvásárlásának időszak: a Résztvevő a Promócióban Résztvevő valamennyi készülék esetén 2022. augusztus 10. napján 15 óra 00 perctől kezdődően 2022. augusztus 25. napján 23 óra 59 percig (a Telekomnál történő Samsung Galaxy Z Fold4 és Z Flip4 előrendelés esetén: 2022. augusztus 10. napján 15 óra 00 perctől, 2022. szeptember 8. napján 23 óra 59 percig, a Vodafone-nál történő Samsung Galaxy Z Fold4 és Z Flip4 esetében 2022. augusztus 12. napján 9 óra 00 perctől, 2022. szeptember 30. napán 23 óra 59 percig), tudja megvásárolni a jelen Szabályzatban meghatározott feltételek szerint (a jelen Szabályzatban: „Vásárlási Időszak”).
  • Ráadás Termék igénylésének időszaka: a Vásárlási Időszakot követően a Résztvevő a Ráadás Terméket Samsung Galaxy Watch5 és Watch5 Pro készülék esetén 2022. augusztus napján 10 óra 00 perctől 2022. szeptember  11. napján 23 óra 59 percig , vagy a készlet erejéig tudja igényelni bármely Samsung okostelefonra, vagy Samsung táblagépre letöltött Samsung Members alkalmazáson keresztül, vagy pedig a Samsung Members Kedvezmények weboldalon: https://www.samsung.com/hu/members/
  https://ses.hu/adatkezelesi-tajekoztatas-a-samsung-galaxy-z-fold4-es-z-flip4-watch5-watch5-pro-es-buds2-pro-elorendelesi-promociohoz/

Élvezd a SES.HU előnyeit!

Készülékbeszámítás

Azonnal érvényesíthetőKedvezmény új készüléked árából!

Ajánlatok

Kihagyhatatlan,Folyamatos ajánlatok!

Részletfizetés

Akár0% THM

Termékszakértő

Hétköznap9:00-18:00 között

Kiszállítás

Ingyenes ésGyors! Rendelj még ma!

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.

Ezek a cookie-k szükségesek ahhoz, hogy a webhely működjön, és nem kapcsolható ki a rendszerünkben.

Az oldal működtetéséhez az alábbi technikai cookie-ek szükségesek
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce rendszert használunk. A kosár és megrendelés feldolgozásához 2 cookie-t szükséges: woocommerce_cart_hash és woocommerce_items_in_cart. Ez a 2 cookie szükséges az oldal megfelelő működéséhez és nem kapcsolható ki.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Összes tiltása
Összes engedélyezése