(1) 439-0000

info@ses.hu

Kérdésed van a Webáruházon keresztül rendelt termékedről vagy a megrendelésed állapotáról?
Nem sikerült leadnod a megrendelésed? Segítünk!

Tisztelt Ügyfeleink!
Telefonon keresztül kizárólag a leadott megrendeléssel kapcsolatban tudunk tájékoztatást adni!

Strong and Unique Kft.
Telefonszám: (06 1) 439 0000
E-mail cím: info@ses.hu

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IDŐ:
Hétfő-Csütörtök: 9.00 – 17:00
Péntek: 9.00 – 15:00

Az ezt követően beérkezett megkereséseket a következő munkanapon dolgozzuk fel!

Vásárolj Samsung mobiltelefonokat, táblagépeket, viselhető eszközöket, vagy gyári tartozékokat személyesen, üzleteinkben!

Amennyiben termékekről, készletről érdeklődnél, vedd fel üzleteink egyikével a kapcsolatot!

SAMSUNG EXPERIENCE STORE – WESTEND

Telefonszám: +36 30 500 7777 | E-mail cím: WESTEND@SES.HU


SAMSUNG EXPERIENCE STORE – ÁRKÁD BUDAPEST

Telefonszám: +36 70 199 9988 | E-mail cím: ARKAD@SES.HU


SAMSUNG EXPERIENCE STORE – ÁRKÁD SZEGED

Telefonszám: : +36 70 660 3333 | E-mail cím: SZEGED@SES.HU


SAMSUNG EXPERIENCE STORE – DEBRECEN

Telefonszám: +36 70 411 0111 | E-mail cím: DEBRECEN@SES.HU


SAMSUNG EXPERIENCE STORE – MISKOLC

Telefonszám: +36 70 510 4444 | E-mail cím: MISKOLC@SES.HU

Samsung szervizeinkben garanciális, és garancián túli termékek javítását vállaljuk! Válaszd ki a hozzád legközelebb eső szervizünket!

Westend Budapest – Szervizünk

Telefonszám: +36 70 510 1111 | E-mail cím: WESTEND.SZERVIZ@SES.HU


Árkád Budapest – Szervizünk

Telefonszám: +36 70 199 9977 | E-mail cím: ARKAD.SZERVIZ@SES.HU


Árkád Szeged – Szervizünk

Telefonszám: +36 70 668 3333 | E-mail cím: SZEGED.SZERVIZ@SES.HU


Debrecen – Szervizünk

Telefonszám: +36 70 339 5522 | E-mail cím: DEBRECEN.SZERVIZ@SES.HU


Miskolc – Szervizünk

Telefonszám: +36 70 510 4000 | E-mail cím: MISKOLC.SZERVIZ@SES.HU

Hibába futottál a megrendelésed leadása során?

Töltsd ki az alábbi űrlapot és illetékes kollégánk felveszi veled a kapcsolatot!

Kérjük, amennyiben termékkel kapcsolatos kérdésed lenne, vagy termékajánlást szeretnél kérni, úgy a jobb alsó sarokban elérhető termékszakértőnk segítségét tudod kérni.

A termékszakértő minden hétköznap 9:00 és 18:00 óra között online chat formájában elérhető és készséggel segít, minden termékkel kapcsolatos kérdésben.

Kosár

Tisztelt Ügyfeleink! A megnövekedett megrendelések száma miatt ügyfélszolgálatunk jelenleg leterheltebb. A beérkezett megrendelések feldolgozás alatt állnak. Státusz változás esetén e-mailben értesítést küldünk!

Köszönjük türelmüket!

Rendeléskövetés

Bejelentkezés

Még nincs fiókod?

0 termék Kosár
Fiókom