Gyakran Ismételt Kérdések


Amennyiben 2 e-mailt kaptál a rendelés leadása után, elnézésésedet kérünk. A technikai hiba javítása folyamatban van. Amennyiben a terméket a "Termék lefoglalása" móddal adtad le, úgy a második e-mailt kell figyelembe venni. A terméket akkor szükséges kifizetni, amint beérkezik készletre, és kollégáink díjbekérőt küldenek. Amennyiben mégis elutaltad, nem probléma, a rendelésedhez rögzítjük a befizetést.
A Készülék jótállásos javítása díjtalan. A jótállásos javítás, jótállási jegy által nem szabályozott feltételeiről az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet rendelkezik.
  • Ügyfélnek a garanciális javítás iránti igényét előre, a Készülék átadásakor jeleznie kell. Utólagosan bejelentett jótállási igényt szerviz nem fogad el.
  • Az Európai Unióban értékesített készülékek garanciális javításához szükséges dokumentumok:
    • Az adott származási országhoz tartozó, érvényes (dátummal, aláírással, bélyegzővel, a készülék egyedi azonosítószámával (IMEI szám vagy gyártási szám), vásárlás összegével, vásárlás helyével ellátott) jótállási jegy eredeti példánya ÉS - a vásárláskor kiállított pénzügyi bizonylat (nyugta vagy számla) vagy annak másolata, - meghosszabbított garancia esetén a hosszabbítást igazoló egyedi sorszámú bizonylat.
  A javítás teljes adatvesztéssel jár. (Ügyfél feladata az adatmentés, az adatmentés nem garanciális tevékenység, igény esetén bruttó 8000 Ft díj megfizetése esetén tudunk adatot menteni, amennyiben ennek nincs kizáró oka)
Igen, a pénztár oldalon kiválaszthatod, melyik üzletünkben szeretnéd átvenni a megrendelésedet. Személyes átvétel esetén a rendelés összegét a rendelés leadásakor szükséges rendezni. (Online bankkártyás fizetéssel, vagy közvetlen banki átutalással.)
Az ajánlatok összevonhatóságáról promóciós szabályzatainkból tájékozódhatsz.
Fizetési módok: A Strong & Unique Kft. tájékoztatja a Vásárlókat, hogy a SES Webáruházban (ses.hu) történt termékértékesítés során a Vásárló jogosult eldönteni, hogy az elérhető fizetési módok – köztük az előre fizetést is – közül melyiket választja. Az Áfatörvény alkalmazásában nem minősül előlegfizetésnek, ha az ellenértéket megfizetni köteles fél saját döntése alapján előbb fizet, mint az ÁSZF 6.9. pontban részletezett teljesítési időpont. (6.9. A Szolgáltató felhívja a Vásárlók figyelmét arra is, hogy a SES Webáruházban (ses.hu) történt termékértékesítés esetén a teljesítési időpont az a nap, amikor az árut A Szolgáltató, a kiszállítást végző logisztikai partnernek átadja. Azaz az átadás napja kerül az Áfatörvény szerinti, számviteli bizonylaton feltüntetésre, mint a teljesítés időpontja.)
    • Utánvét – Házhozszállítás esetén
      • Utánvétes fizetésre kizárólag 20.000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén van lehetőség! Az említett értéket meghaladó rendelések esetében az opció automatikusan megjelenik a pénztár oldalon!
      • A fizetés a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. által elfogadott fizetőeszközökkel lehetséges a termék átvételekor.
    • Bankkártya / Hitelkártya – A Simplepay felületén
    • Banki átutalás
      • Azonnali banki átutalással történő fizetés esetén a pénzügyi művelet feldolgozó cége az MKB Bank Nyrt. (székhely: 1056 Budapest, Váci u. 38.)
    • OTP Áruhitel
(kérjük vegye figyelembe, hogy a csomag kiszállítását csak az összeg beérkezése után tudjuk megkezdeni, amennyiben a rendelés pillanatában webáruházunkban raktáron van a keresett termék. Amennyiben nincs, a vételár számlánkon történt jóváírása, és a termék raktárba érkezése után tudjuk a csomag összekészítését megkezdeni). A termék kifizetésével kapcsolatban az Önnél felmerülő összes költség, – különösen, de nem kizárólag a tranzakciós illeték, nem magyarországi banknál vezetett bankszámláról való utalás költsége, vagy banki készpénz befizetés költsége – Önt terheli. Kérjük, hogy utalás előtt informálódjon számlavezető bankjánál az adott utalásnál felmerülhető költségekről, és ezeket számolja rá az utalandó összegre. A fizetés során beírt adatokat a Webáruház nem tárolja, azokat az adott fizetéskezelő cég kezeli és a pénzügyi szolgáltatók eltérő adatvédelmi rendelkezései lépnek érvénybe ezen esetekben. A termék kifizetésével kapcsolatban a Vásárló érdekkörében felmerülő összes költség – különösen, de nem kizárólag a tranzakciós illetéket, nem magyarországi banknál vezetett bankszámláról való utalás költsége vagy banki készpénzbefizetés költsége – minden esetben a Vásárlót terheli. A Szolgáltató által kibocsátott számla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek. Szállítási módok és feltételek A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke eléri a weboldalon mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget. A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a megrendelés összesítő képernyőn, a számlán és a visszaigazoló emailben is feltüntetésre kerül. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Szállító: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft (Székhely: 2351 Alsónémedi,GLS Európa u. 2.)
    • Ingyenes szállítás: Jelen promóciónk szerint a szállítás, rendelési összegtől függetlenül díjmentes. A promóció visszavonásig érvényes.
    • Normál, promóciós időszakon kívüli szállítási költségek:A szállítási költség, bruttó 15.000 Ft összeget el nem érő megrendelés esetén, felszámításra kerül, melynek díja bruttó 1.490 Ft.
A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti. A megrendelt terméket – az Ügyfél előzetes jelzés alapján – személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyein:
    • Samsung Experience Store – Westend CityCenter – 1062 Budapest, Váci út 1-3.
    • Samsung Experience Store – Debrecen– 4029 Debrecen, Csapó utca 30. Fórum Bevásárlóközpont
    • Samsung Experience Store – Árkád– 1106 Budapest, Örs vezér tere 25/A Árkád Bevásárlóközpont
    • Samsung Experience Store – Miskolc– 3530 Miskolc, Városház tér 9.
    • Samsung Experience Store – Szeged– 6724 Szeged, Londoni körút 3. 1. em. Árkád Bevásárlóközpont
Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. Webáruházunkban közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek.  
  1. Válaszd ki a megvásárolni kívánt terméket, majd az adatlapjára érkezve válaszd ki a termék színét és tárhely méretét (amennyiben több variáció is elérhető az adott termékből), majd kattints a Kosárba teszem gombra.
  2. Amennyiben a termék nem elérhető, a webáruház üzenettel jelzi, és a kosárba rakom gomb nem aktív.
  3. Ha további termékeket szeretnél még kosaradba helyezni, folytathatod a vásárlást, vagy a kosár gombra kattintva áttekintheted az eddig kosárba helyezett termékeket. A pénztár oldalra navigálva pedig befejezheted a vásárlást, a kért adatok megadásával, a szállítási és fizetési mód kiválasztása után.
  4. A rendelésed leadása után a sikerességről, a vásárlás során használt e-mail címeden visszaigazoló e-mailben fogunk tájékoztatni, amely tartalmazni fogja a megrendelésed számát, és részleteit.
Amennyiben törölni szeretnéd megrendelésedet, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal: Tel.: (06 1) 439 0000 E-mail: info@ses.hu
Ide kattintva olvashatod el: https://ses.hu/jotallassal-kapcsolatos-informacio/
https://ses.hu/elallas-a-vasarlastol/

Élvezd a SES.HU előnyeit!

Készülékbeszámítás

Azonnal érvényesíthetőKedvezmény új készüléked árából!

Ajánlatok

Kihagyhatatlan,Folyamatos ajánlatok!

Részletfizetés

Akár0% THM

Termékszakértő

Hétköznap9:00-18:00 között

Kiszállítás

Ingyenes ésGyors! Rendelj még ma!

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.

Ezek a cookie-k szükségesek ahhoz, hogy a webhely működjön, és nem kapcsolható ki a rendszerünkben.

Az oldal működtetéséhez az alábbi technikai cookie-ek szükségesek
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce rendszert használunk. A kosár és megrendelés feldolgozásához 2 cookie-t szükséges: woocommerce_cart_hash és woocommerce_items_in_cart. Ez a 2 cookie szükséges az oldal megfelelő működéséhez és nem kapcsolható ki.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Összes tiltása
Összes engedélyezése