(1) 439-0000

info@ses.hu

Online Ügyfélszolgálat

SES sesHu WHT
Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk kizárólag megrendelésekkel kapcsolatban tud azonnal segíteni. Amennyiben szervizzel, jótálással kapcsolatban lenne kérdésed, a megkeresés továbbításra kerül az általad jelölt szervizpont egyikéhez.

Amennyiben gyorsabb ügyintézést szeretnél, megkeresheted Te is szervizeink egyikét.

Westend szervíz elérhetősége:

Cím: 1062 BUDAPEST, VÁCI ÚT 1-3. (1. EMELET)

Telefon: +36 70 510 1111

E-mail: WESTEND.SZERVIZ@SES.HU

Debrecen szervíz elérhetősége:

Cím: 4029 Debrecen, Csapó u. 30. ( 1. emelet)

Telefon: +36 70 339 5522

E-mail: DEBRECEN.SZERVIZ@SES.HU

Miskolc szervíz elérhetősége:

Cím: 3530 MISKOLC, VÁROSHÁZ TÉR 9.

Telefon: +36 70 510 4000

E-mail: MISKOLC.SZERVIZ@SES.HU

Amennyiben elállási jogoddal szeretnél élni / érdeklődni, kérjük, látogass el az alábbi oldalra:

https://ses.hu/elallas-a-vasarlastol/

Kérjük, amennyiben termékkel kapcsolatos kérdésed lenne, vagy termékajánlást szeretnél kérni, úgy a weboldal bal alsó sarkában található chat buborékra kattints!

Írd meg kérésed, kérdésed, és termékszakértőnk minden hétköznap 9:00 és 18:00 óra között online chat formájában készséggel segít minden termékkel kapcsolatos kérdésben.

SES.HU Ügyfélszolgálat

Leadott megrendeléssel kapcsolatos ügyintézés:

  • phone (06 1) 439 0000

Egyéb ügyintézés:

  • phone +36 70 682 6666
  • email Email: info@ses.hu

Online Ügyfélszolgálat:

Hétfő

9.00 – 17:00

Kedd

9.00 – 17:00

Szerda

9.00 – 17:00

Csütörtök

9.00 – 17:00

Péntek

9.00 – 15:00

Szombat

Zárva

Vasárnap

Zárva

Az ezt követően beérkezett megkereséseket a következő munkanapon dolgozzuk fel!

Miben segíthetünk?

Termékszakértő

Amennyiben termékkel kapcsolatos kérdésed lenne, vagy termékajánlást szeretnél kérni, úgy a weboldal bal alsó sarkában elérhető termékszakértőnk segítségét kérheted.
A termékszakértő minden hétköznap 9:00 és 18:00 óra között online chat formájában elérhető és készséggel segít, minden termékkel kapcsolatos kérdésben.

Online Ügyfélszolgálat

Leadott megrendeléssel kapcsolatos ügyintézés:

Személyes támogatás

Vásárolj Samsung mobiltelefonokat, táblagépeket, viselhető eszközöket, vagy gyári tartozékokat személyesen, üzleteinkben!
Amennyiben termékekről, készletről érdeklődnél, vedd fel üzleteink egyikével a kapcsolatot!

Termékszakértő

Amennyiben termékkel kapcsolatos kérdésed lenne, vagy termékajánlást szeretnél kérni, úgy a weboldal bal alsó sarkában elérhető termékszakértőnk segítségét kérheted.
A termékszakértő minden hétköznap 9:00 és 18:00 óra között online chat formájában elérhető és készséggel segít, minden termékkel kapcsolatos kérdésben.

Online Ügyfélszolgálat

Leadott megrendeléssel kapcsolatos ügyintézés:

Személyes támogatás

Vásárolj Samsung mobiltelefonokat, táblagépeket, viselhető eszközöket, vagy gyári tartozékokat személyesen, üzleteinkben!
Amennyiben termékekről, készletről érdeklődnél, vedd fel üzleteink egyikével a kapcsolatot!

Kosár
Bejelentkezés

Még nincs fiókod?

Írd be melyik termékünk iránt érdeklődsz.
0 termék Kosár
Fiókom