Westend Budapest - Szervizünk nyitvatartása

Samsung mobiltelefonok, táblagépek, viselhető eszközök garanciális / garancián túli javítása.

Szervíz elérhetőségei:

Cím: 1062 Budapest, Váci út 1-3 (1. emelet)

Telefonszám: +36 70 510 1111

E-mail cím: WESTEND.SZERVIZ@SES.HU

Hétfő - Péntek

10:00 – 18:00

Szombat - Vasárnap

ZÁRVA

Árkád Budapest - Szervizünk nyitvatartása

Samsung mobiltelefonok, táblagépek, viselhető eszközök garanciális / garancián túli javítása.

Szervíz elérhetőségei:

Cím: 1106 Budapest, Örs Vezér tere 25/A 1. emelet

Telefonszám: +36 70 199 9977

E-mail cím: ARKAD.SZERVIZ@SES.HU

Hétfő - Péntek

10:00 – 18:00

Szombat - Vasárnap

Zárva

Árkád Szeged - Szervizünk nyitvatartása

Samsung mobiltelefonok, táblagépek, viselhető eszközök garanciális / garancián túli javítása.

Szervíz elérhetőségei:

Cím: 6724 Szeged, Londoni körút 3. (1. emelet)

Telefonszám: +36 70 668 3333

E-mail cím: SZEGED.SZERVIZ@SES.HU

Hétfő - Péntek

09:00 17:00

Szombat - Vasárnap

Zárva

Debrecen - Szervizünk nyitvatartása

Samsung mobiltelefonok, táblagépek, viselhető eszközök garanciális / garancián túli javítása.

Szervíz elérhetőségei:

Cím: 4029 Debrecen, Csapó u. 30. ( 1. emelet)

Telefonszám: +36 70 339 5522

E-mail cím: DEBRECEN.SZERVIZ@SES.HU

Hétfő - Szombat

09:00 – 20:00

Vasárnap

10:00 – 18:00

Miskolc - Szervizünk nyitvatartása

Samsung mobiltelefonok, táblagépek, viselhető eszközök garanciális / garancián túli javítása.

Szervíz elérhetőségei:

Cím: 3530 Miskolc, Városház tér 9.

Telefonszám: +36 70 510 4000

E-mail cím: MISKOLC.SZERVIZ@SES.HU

Hétfő - Péntek

10:00 – 18:00

Szombat

09:00 – 13:00

Vasárnap

Zárva

Folyamat:
  • Térítéses (garancián kívüli) javítás esetén, szervizünk minden esetben a készülék bevizsgálását követően árajánlatot készít, melynek összege bruttó 8000 Ft, és a készülék leadásakor kell kifizetni.
  • Elfogadott árajánlat esetén a bevizsgálási díj, a végösszegből levonásra kerül.
  • Elutasított árajánlat esetén, a kifizetett bevizsgálási díjat nem áll módunkban visszafizetni.
  • Amennyiben az Ügyfél a lecserélt alkatrészre igényt tart, ezt köteles még a javítás megkezdése előtt, az árajánlat elfogadásakor jelezni.
  • Kölcsönkészüléket szervizünk nem tud biztosítani a javítás idejére.
  • A készülékek állapotáról, minden esetben fotó készül. A készüléket a szervizből való átvételkor minden esetben ellenőrizni kell, működés, és állapot szempontjából. A kiadást követően, az ügyfél aláírásával igazolja az ellenőrzést. Utólagosan reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A Készülék jótállásos javítása díjtalan. A jótállásos javítás, jótállási jegy által nem szabályozott feltételeiről az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet rendelkezik.
  • Ügyfélnek a garanciális javítás iránti igényét előre, a Készülék átadásakor jeleznie kell. Utólagosan bejelentett jótállási igényt szerviz nem fogad el.
  • Az Európai Unióban értékesített készülékek garanciális javításához szükséges dokumentumok:
    • Az adott származási országhoz tartozó, érvényes (dátummal, aláírással, bélyegzővel, a készülék egyedi azonosítószámával (IMEI szám vagy gyártási szám), vásárlás összegével, vásárlás helyével ellátott) jótállási jegy eredeti példánya ÉS - a vásárláskor kiállított pénzügyi bizonylat (nyugta vagy számla) vagy annak másolata, - meghosszabbított garancia esetén a hosszabbítást igazoló egyedi sorszámú bizonylat.
  A javítás teljes adatvesztéssel jár. (Ügyfél feladata az adatmentés, az adatmentés nem garanciális tevékenység, igény esetén bruttó 8000 Ft díj megfizetése esetén tudunk adatot menteni, amennyiben ennek nincs kizáró oka)
  • Amennyiben a meghibásodás töltéssel kapcsolatos, szükséges a töltőt is elhoznod magaddal (Töltő adatkábel)
  • Hagyományos headset használata esetén, annak meghibásodásakor (a használatban lévő, hibát produkáló fülhallgatót hozd el magaddal!)
  • Okostok, vagy valamilyen kiegészítővel kapcsolatos hiba esetén a használatban lévő tok / kiegészítőt.
Jótállási jegyet, és lehetőség szerint a vásárlást igazoló nyugtát / Számlát (második évtől kötelező)
  • Biztonsági mentés készítése ajánlott
  • Gyári visszaállítás, a helyszínen (az adott hiba reprodukcióját követően)
  • Google fiókból történő kijelentkezés
A javítás teljes adatvesztéssel jár. (Ügyfél feladata az adatmentés, az adatmentés nem garanciális tevékenység, igény esetén bruttó 8000 Ft díj megfizetése esetén tudunk adatot menteni, amennyiben ennek nincs kizáró oka)
  • Helyszíni javítás esetén törekszünk a 15 munkanapon belüli javításra.
  • Továbbított készülék esetén 15 munkanap a javítás, ebbe nem tartozik bele a szállítási idő.
  • Samsung Mobiltelefon
  • Samsung táblagép (javítása központba küldéssel történik)
  • Samsung okosóra (javítása központba küldéssel történik)
Ebben az esetben kérünk, keresd a hozzád legközelebb lévő üzletünk szerviz ügyfélszolgálatát. https://ses.hu/stores/
Ide kattintva olvashatod el: https://ses.hu/jotallassal-kapcsolatos-informacio/

Miért érdemes nálunk vásárolni?

HIVATALOS GARANCIA

A garanciális állapot kényelmes kezelése bármely Samsung üzletben.

SZOFTVER TÁMOGATÁS

Adatátvitel, szoftverfrissítések, vagy egyéb problémák megoldása.

ÉRTESÍTÉS VISSZAHÍVÁSRÓL

Legyél naprakész a biztonság és a rendszerfrissítés tekintetében.

FINANSZÍROZÁS

Vedd át a készüléket és törlessz később!

KÜLÖNLEGES PROMÓCIÓK

Keresd aktuális ajánlatainkat!

KONZULTÁCIÓ

Szakképzett eladóinktól kaphatsz ajánlást és hasznos tanácsokat!

ELÉGEDETLEN VAGY?

Online vásárlás esetén 14 napon belül visszaküldheted a terméket! (Részletek az elállás a vásárlástól menüpontban)

INGYENES SZÁLLÍTÁS

A megrendelés gyors és ingyenes kiszállítása!

"Pazar kínálat, kedves munkatársak"
Google értékelés
"Nagyon hozzáértő, segítőkész, és roppant udvarias kiszolgálás, minden kérdésre választ kaptam. Máskor is jövünk ide, és ajánljuk a boltot!!!"
Google értékelés

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.

Ezek a cookie-k szükségesek ahhoz, hogy a webhely működjön, és nem kapcsolható ki a rendszerünkben.

Az oldal működtetéséhez az alábbi technikai cookie-ek szükségesek
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce rendszert használunk. A kosár és megrendelés feldolgozásához 2 cookie-t szükséges: woocommerce_cart_hash és woocommerce_items_in_cart. Ez a 2 cookie szükséges az oldal megfelelő működéséhez és nem kapcsolható ki.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Összes tiltása
Összes engedélyezése