Webáruház GYIK
[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”Termékek és rendelés” google_fonts=”font_family:Arimo%3Aregular%2Citalic%2C700%2C700italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_separator][vc_toggle title=”Hogyan rendelhetek terméket?” custom_font_container=”tag:h3|font_size:18|text_align:left” custom_google_fonts=”font_family:Actor%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” use_custom_heading=”true”]
- Válaszd ki a megvásárolni kívánt terméket, majd az adatlapjára érkezve válaszd ki a termék színét és tárhely méretét (amennyiben több variáció is elérhető az adott termékből), majd kattints a Kosárba teszem gombra.
- Amennyiben a termék nem elérhető, a webáruház üzenettel jelzi, és a kosárba rakom gomb nem aktív.
- Ha további termékeket szeretnél még kosaradba helyezni, folytathatod a vásárlást, vagy a kosár gombra kattintva áttekintheted az eddig kosárba helyezett termékeket. A pénztár oldalra navigálva pedig befejezheted a vásárlást, a kért adatok megadásával, a szállítási és fizetési mód kiválasztása után.
- A rendelésed leadása után a sikerességről, a vásárlás során használt e-mail címeden visszaigazoló e-mailben fogunk tájékoztatni, amely tartalmazni fogja a megrendelésed számát, és részleteit.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Közelező a fiók létrehozása a rendeléshez?” custom_font_container=”tag:h3|font_size:18|text_align:left” custom_google_fonts=”font_family:Actor%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” use_custom_heading=”true”]Rendelésed leadható fiók létrehozása nélkül is.
Miért ajánljuk a fiók létrehozását?
-
- Nem kell kitöltened újra a személyes adatokat minden rendelés leadásánál, így gyorsabb, és egyszerűbb a vásárlás menete.
- Felhasználói fiókodban bármikor szerkesztheted adataidat.
- Visszanézhető az eddig leadott rendelések.
- Bármikor kérheted adataid törlését.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Tudok változtatni a rendelésemen miután már elküldtem és megkaptam a visszaigazoló e-mailt?” custom_font_container=”tag:h3|font_size:18|text_align:left” custom_google_fonts=”font_family:Actor%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” use_custom_heading=”true”]Rendelésed leadása után korlátozott ideig még módosítható a megrendelés. Kérjük, hogy ilyen esetben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal:
Tel.: (06 1) 439 0000
E-mail: info@ses.hu[/vc_toggle][vc_toggle title=”Honnan tudom, hogy egy adott termék megvásárolható?” custom_font_container=”tag:h3|font_size:18|text_align:left” custom_google_fonts=”font_family:Actor%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” use_custom_heading=”true”]A kiválasztott termékoldalon tájékoztatást adunk az adott termék elérhetőségéről.
- Navigálj a termék adatlapjára
- Amennyiben a kiválasztott termék eltérő variációkkal rendelkezik (Pl. szín, memória, méret), válaszd ki azt, ami számodra megfelelő.
- A Kosárba rakom gomb felett megjelenik a termék elérhetőségének információja, mely tartalmazza üzleteink, illetve központunk készletinfirmációját.
Amennyiben a készletinformációnál az az üzenet jelenik meg, hogy nincs készleten, vagy nem aktív a kosárba rakom gomb, a termék átmenetileg nem vásárolható meg.
Ha a “Kosárba rakom” gomb aktív a termék oldalán, illetve valamelyik üzletünkben elérhető, az azt jelenti, hogy a termék jelenleg megvásárolható.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mi a teendő, ha hibára fut a fizetési folyamat?” custom_font_container=”tag:h3|font_size:18|text_align:left” custom_google_fonts=”font_family:Actor%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” use_custom_heading=”true”]Kérjük, hogy ilyen esetben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal:
Tel.: (06 1) 439 0000
E-mail: info@ses.hu[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hogyan törölhetem a rendelésemet?” custom_font_container=”tag:h3|font_size:18|text_align:left” custom_google_fonts=”font_family:Actor%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” use_custom_heading=”true”]Amennyiben törölni szeretnéd megrendelésedet, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal:
Tel.: (06 1) 439 0000
E-mail: info@ses.hu[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_custom_heading text=”Átvétel és szállítás” google_fonts=”font_family:Arimo%3Aregular%2Citalic%2C700%2C700italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_separator][vc_toggle title=”Online megrendelésem átvehető személyesen?” custom_font_container=”tag:h3|font_size:18|text_align:left” custom_google_fonts=”font_family:Actor%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” use_custom_heading=”true”]
- Igen, a pénztár oldalon kiválaszthatod, melyik üzletünkben szeretnéd átvenni a megrendelésedet. Személyes átvétel esetén a rendelés összegét a rendelés leadásakor szükséges rendezni. (Online bankkártyás fizetéssel, vagy közvetlen banki átutalással.)
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Milyen átvételi lehetőségek közül választhatok?” custom_font_container=”tag:h3|font_size:18|text_align:left” custom_google_fonts=”font_family:Actor%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” use_custom_heading=”true”]Terméked átvételére az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésedre, melyet a pénztár oldalon tudsz kiválasztani:
Kiszállítás:
- Házhozszállítás (GLS, Magyarország területén)
- GLS csomagpontra szállítás (GLS, Magyarország területén)
Személyes átvétel:
-
- Budapest
- SES Westend – Budapest (1062 Budapest, Váci út 1-3. (1. emelet))
- SES Árkád Budapest (1106 Budapest, Örs Vezér tere 25/A (1. emelet))
- Szeged
- SES Árkád Szeged (6724 Szeged, Londoni körút 3. (1. emelet))
- Debrecen
- SES Fórum Debrecen (4029 Debrecen, Csapó u. 30. ( -1. emelet))
- Miskolc
- SES Miskolc (3530 Miskolc, Városház tér 9.)
- Budapest
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Vállal a webáruház Expressz / aznapi kiszállítást?” custom_font_container=”tag:h3|font_size:18|text_align:left” custom_google_fonts=”font_family:Actor%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” use_custom_heading=”true”]Jelenleg nincs ilyen szolgáltatásunk.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Honnan értesülök az átvétel/kiszállítás időpontjáról?” custom_font_container=”tag:h3|font_size:18|text_align:left” custom_google_fonts=”font_family:Actor%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” use_custom_heading=”true”]Házhozszállítás, illetve GLS csomagpontra történő szállítás esetén a megrendeléskor leadott telefonszámra SMS, e-mail címedre üzenet formájában küldünk tájékoztatást amennyiben a csomagod átadásra kerül a futárszolgálat részére.
Személyes átvétel esetén az üzletben dolgozó szakértő kollégáink veszik fel veled a kapcsolatot.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_custom_heading text=”Szervíz és jótállás” google_fonts=”font_family:Arimo%3Aregular%2Citalic%2C700%2C700italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_separator][vc_toggle title=”Hol találom a jótállással kapcsolatos információkat?” custom_font_container=”tag:h3|font_size:18|text_align:left” custom_google_fonts=”font_family:Actor%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” use_custom_heading=”true”]Ide kattintva olvashatod el:
https://ses.hu/jotallassal-kapcsolatos-informacio/
Hol találom a hivatalos Samsung Márkaszervizek listáját?
Ide kattintva megtalálod:
https://ses.hu/stores/[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row]