Termékek és rendelés
Hogyan rendelhetek terméket?
- Válaszd ki a megvásárolni kívánt terméket, majd kattints a Kosárba teszem gombra.
- Amennyiben további termékeket szeretnél még kosaradba helyezni, folytathatod a vásárlást, vagy a kosár gombra kattintva áttekintheted az eddig kosárba helyezett termékeket. A pénztár oldalra navigálva pedig befejezheted a vásárlást, a kért adatok megadásával, a szállítási és fizetési mód kiválasztása után.
- A rendelésed leadása után a sikerességről, a vásárlás során használt e-mail címeden visszaigazoló e-mailben fogunk tájékoztatni, amely tartalmazni fogja a megrendelésed számát, és részleteit.
Közelező a fiók létrehozása a rendeléshez?
Rendelésed leadható fiók létrehozása nélkül is.
Miért ajánljuk a fiók létrehozását?
-
- Nem kell kitöltened újra a személyes adatokat minden rendelés leadásánál, így gyorsabb, és egyszerűbb a vásárlás menete.
- Felhasználói fiókodban bármikor szerkesztheted adataidat.
- Visszanézhető az eddig leadott rendelések.
- Bármikor kérheted adataid törlését.
Tudok változtatni a rendelésemen miután már elküldtem és megkaptam a visszaigazoló e-mailt?
Rendelésed leadása után korlátozott ideig még módosítható a megrendelés. Kérjük, hogy ilyen esetben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal:
Tel.: (06 1) 439 0000
E-mail: info@ses.hu
Honnan tudom, hogy egy adott termék megvásárolható?
A kiválasztott termékoldalon tájékoztatást adunk az adott termék elérhetőségéről.
- Navigálj a termék adatlapjára
- Amennyiben a kiválasztott termék eltérő variációkkal rendelkezik (Pl. szín, memória, méret), válaszd ki azt, ami számodra megfelelő.
- A Kosárba rakom gomb felett megjelenik a termék elérhetőségének információja, mely tartalmazza üzleteink, illetve központunk készletinfirmációját.
Amennyiben a készletinformációnál az az üzenet jelenik meg, hogy nincs készleten, vagy nem aktív a kosárba rakom gomb, a termék átmenetileg nem vásárolható meg.
Ha a “Kosárba rakom” gomb aktív a termék oldalán, illetve valamelyik üzletünkben elérhető, az azt jelenti, hogy a termék jelenleg megvásárolható.
Mi a teendő, ha hibára fut a fizetési folyamat?
Kérjük, hogy ilyen esetben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal:
Tel.: (06 1) 439 0000
E-mail: info@ses.hu
Hogyan törölhetem a rendelésemet?
Amennyiben törölni szeretnéd megrendelésedet, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal:
Tel.: (06 1) 439 0000
E-mail: info@ses.hu
Átvétel és szállítás
Online megrendelésem átvehető személyesen?
- Igen, a pénztár oldalon kiválaszthatod, melyik üzletünkben szeretnéd átvenni a megrendelésedet. Személyes átvétel esetén a rendelés összegét a rendelés leadásakor szükséges rendezni. (Online bankkártyás fizetéssel, vagy közvetlen banki átutalással.)
Milyen átvételi lehetőségek közül választhatok?
Terméked átvételére az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésedre, melyet a pénztár oldalon tudsz kiválasztani:
Kiszállítás:
- Házhozszállítás (GLS, Magyarország területén)
- GLS csomagpontra szállítás (GLS, Magyarország területén)
Személyes átvétel:
-
- Budapest
- SES Westend – Budapest (1062 Budapest, Váci út 1-3. (1. emelet))
- SES Árkád Budapest (1106 Budapest, Örs Vezér tere 25/A (1. emelet))
- Szeged
- SES Árkád Szeged (6724 Szeged, Londoni körút 3. (1. emelet))
- Debrecen
- SES Fórum Debrecen (4029 Debrecen, Csapó u. 30. ( -1. emelet))
- Miskolc
- SES Miskolc (3530 Miskolc, Városház tér 9.)
- Budapest
Vállal a webáruház Expressz / aznapi kiszállítást?
Jelenleg nincs ilyen szolgáltatásunk.
Honnan értesülök az átvétel/kiszállítás időpontjáról?
Házhozszállítás, illetve GLS csomagpontra történő szállítás esetén a megrendeléskor leadott telefonszámra SMS, e-mail címedre üzenet formájában küldünk tájékoztatást amennyiben a csomagod átadásra kerül a futárszolgálat részére.
Személyes átvétel esetén az üzletben dolgozó szakértő kollégáink veszik fel veled a kapcsolatot.
Szervíz és jótállás
Hol találom a jótállással kapcsolatos információkat?
Ide kattintva olvashatod el:
https://ses.hu/jotallassal-kapcsolatos-informacio/
Hol találom a hivatalos Samsung Márkaszervizek listáját?
Ide kattintva megtalálod: