Gyakran ismételt kérdések

Termékek és rendelés

  1. Válaszd ki a megvásárolni kívánt terméket, majd kattints a Kosárba teszem gombra.
  2. Amennyiben további termékeket szeretnél még kosaradba helyezni, folytathatod a vásárlást, vagy a kosár gombra kattintva áttekintheted az eddig kosárba helyezett termékeket. A pénztár oldalra navigálva pedig befejezheted a vásárlást, a kért adatok megadásával, a szállítási és fizetési mód kiválasztása után.
  3. A rendelésed leadása után a sikerességről, a vásárlás során használt e-mail címeden visszaigazoló e-mailben fogunk tájékoztatni, amely tartalmazni fogja a megrendelésed számát, és részleteit.
Rendelésed leadható fiók létrehozása nélkül is. 

Miért ajánljuk a fiók létrehozását?

  • Nem kell kitöltened újra a személyes adatokat minden rendelés leadásánál, így gyorsabb, és egyszerűbb a vásárlás menete.
  • Felhasználói fiókodban bármikor szerkesztheted adataidat.
  • Visszanézhető az eddig leadott rendelések.
  • Bármikor kérheted adataid törlését.
Rendelésed leadása után korlátozott ideig még módosítható a megrendelés. Kérjük, hogy ilyen esetben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal:
E-mail: info@ses.hu
A kiválasztott termékoldalon tájékoztatást adunk az adott termék elérhetőségéről.
  1. Navigálj a termék adatlapjára
  2. Amennyiben a kiválasztott termék eltérő variációkkal rendelkezik (Pl. szín, memória, méret), válaszd ki azt, ami számodra megfelelő.
  3. A Kosárba rakom gomb felett megjelenik a termék elérhetőségének információja, mely tartalmazza üzleteink, illetve központunk készletinfirmációját.
Amennyiben a készletinformációnál az az üzenet jelenik meg, hogy nincs készleten, vagy nem aktív a kosárba rakom gomb, a termék átmenetileg nem vásárolható meg.
 
Ha a “Kosárba rakom” gomb aktív a termék oldalán, illetve valamelyik üzletünkben elérhető, az azt jelenti, hogy a termék jelenleg megvásárolható.

Kérjük, hogy ilyen esetben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal:
E-mail: info@ses.hu
Amennyiben törölni szeretnéd megrendelésedet, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal:
E-mail: info@ses.hu

Átvétel és szállítás

Igen, a pénztár oldalon kiválaszthatod, melyik üzletünkben szeretnéd átvenni a megrendelésedet.

Terméked átvételére az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésedre, melyet a pénztár oldalon tudsz kiválasztani:

Házhozszállítás:

  • (GLS, Magyarország területén)

Személyes átvétel:

  • Budapest
    • SES Westend – Budapest (1062 Budapest, Váci út 1-3. (1. emelet))
    • SES Árkád Budapest (1106 Budapest, Örs Vezér tere 25/A (1. emelet))
  • Szeged
    • SES Árkád Szeged (6724 Szeged, Londoni körút 3. (1. emelet))
  • Debrecen
    • SES Fórum Debrecen (4029 Debrecen, Csapó u. 30. ( -1. emelet))
  • Miskolc
    • SES Miskolc (3530 Miskolc, Városház tér 9.)

Jelenleg nincs ilyen szolgáltatásunk.

Házhozszállítás esetén a megrendeléskor leadott telefonszámra SMS, e-mail címedre üzenet formájában küldünk tájékoztatást amennyiben a csomagod átadásra kerül a futárszolgálat részére.
Személyes átvétel esetén az üzletben dolgozó szakértő kollégáink veszik fel veled a kapcsolatot.

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.

Ezek a cookie-k szükségesek ahhoz, hogy a webhely működjön, és nem kapcsolható ki a rendszerünkben.

Az oldal működtetéséhez az alábbi technikai cookie-ek szükségesek
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

WooCommerce rendszert használunk. A kosár és megrendelés feldolgozásához 2 cookie-t szükséges: woocommerce_cart_hash és woocommerce_items_in_cart. Ez a 2 cookie szükséges az oldal megfelelő működéséhez és nem kapcsolható ki.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Összes tiltása
Összes engedélyezése